Radiodebuten

Idag var jag med i radio, sorry för dålig uppdatering men om ni är sugna på att lyssna på det kan ni gå in på http://sverigesradio.se/kristianstad/ och kolla under sändningsarkiv, klippet kommer upp på måndag så ni får ha lite tålamod. ;)
(Tror att det ligger under "hallå skåne", jag kommer in i studion 17.00)
 
Annars då? Det gick bra tyckte jag, så in i helvetes nervös jag var! Men efter en stund gick det lättare, jag gjorde allt för att hålla mig lugn och prata tydligt... jag hoppas att jag lyckades, jag får höra på måndag, ha ha!
Jag pratade om min blogg Vedervärdigt, lite om bandet och om festivalen som vi ska spela på imorgon i Bromölla och sen gick jag smaka på egenodlad honung. Gott var det! Lyssna på måndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0