Framtiden säkrad

Okej, inte helt ännu, det återstår bara en grej som SKA fungera, det hävade i alla fall min blivande lärare (kan man nog kalla det?) och sa även att det har gått till på det här viset innan... vi får väl se... nu är jag lite kryptisk men jag vill inte skrika ut hej vilt innan allt är 100%. Nu är det 99,9 så ja... Haha.
 
Jag kommer vara kvar på mitt nuvarande jobb ett tag till, sen i november (har jag bestämt, haha) börjar jag på min lärlingsutbildning. Jag längtar! Så jävla skönt också att det ligger nästan precis runt hörnet här jag bor... Tanken på att slippa pendla får mig nästan att gråta av lycka. Jag har hållt på att åka kollektivt sen jag var 15, nu menar jag inte stadsbuss utan buss eller tåg från den ena staden till den andra... Det kommer att ta mig 5 minuter att gå. 5 MINUTER! Det är nästan ofattbart!
 
Over and out för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0