Fotoframkallning

Jag har skickat iväg lite foton på framkallning, nu har dom kommit, roligt roligt!! Har en del skitsnygga bilder från konserter och festivaler, och eftersom jag tecknar åt en pysseltidning (scrapbooking bland annat) så tänkte jag använda mig av den inspirationen och pyssla ihop lite egna tavlor till mina foton... Istället för vanliga fotoramar. Det kan väl vara lite roligt? Jag får se hur jag gör, behöver antagligen köpa lite grejer först och det har jag absolut inte pengar till nu.

Här är mina snyggaste bilder som jag har framkallat (Jag har inte framkallat dom, men vad heter det annars? Här är bilder som fujifilm har framkallat åt mig... Det lät mer korrekt)


The Sounds unplugged, P3 session P&L 2011


...med Kitty Jutbring! :D




Asta Kask P&L 2011


Linnea och Staf i moshpiten på Asta Kask P&L 2011


Thåström, Siesta 2010


Thåström Siesta 2010


Irriterande hand kan man tycka, men tittar man en extra gång ur en
mer konstnärlig vinkel tycker jag att den blev rätt häftig ändå.
Synd bara att det inte blev mer skärpa, men men,
den blev framkallad den också. :)

Också Thåström på Siesta 2010.

Det här var bara ett litet urval av alla bilder, det blev en hel del bilder från spelningar som jag har haft med bandet också. Roligt med lite riktiga foton!
Kul också att det blev rätt bra bilder fast jag bara hade en digitalkamera. MEN... Det var ju trots allt en Canon. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0