Crazy about shoes

Jag vill så förbannat ha dom här skorna. Problemet är min jävla skostorlek, som vanligt är alla snygga skor bara upp till storlek 41. Jag råkar ha en storlek större. Med andra ord, en stortå som sträcker sig en hel jävla centimeneter längre än de andra tårna. VARFÖR? Kan man hugga av tån?

Jag tänkte inte deformera mina fötter för att skorna är det. Frågan är om jag kan göra om dom så att jag får plats med tårna... Jag är ganska händig men har aldrig gjort om ett par skor. Tror ni att det går? Om man liksom skär bort den del där tårna är göra om skon så att den för öppen tå? Jag får ju sätta något snyggt över skarven sen... Men jag vete tusan...

Mandy Shoes SEK 299, Nelly Trend - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0