Hysteri

Skohysteri säger jag bara. Idag var jag med Jessica på Dinsko och försökte fynda i rean, men jag hittade inte ett skit. Jag surade hela vägen hem. Nästan hemma, strax innan jag ska gå in på gården ligger där en påse från Deischmanns med en "graceland"-skokartong i. Och det är bara Deischmann som har det märket,  vad jag vet i alla fall... Jag kan inte släppa det. Jag har sprungit ut på balkongen nu två gånger för att se om den ligger kvar, och det gör den. Det borde ligga skor i den, varför skulle det annars ha hamnat en sådan skokartong i en deischmannpåse? Man vet aldrig... Jag tänker faktiskt springa ner och kolla, ska ge det ungefär 20 min till.
Jag kan inte missa den här chansen! Det måste vara ett tecken! Jag har perioder i mitt liv där jag hittar en otroligt massa (fräscha!) stuff och pengar. Med tanke på pengar, jag hittade en 50-lapp igår. Jag bara måste kolla skopåsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0