Inzpira Magazine

På fredag är det officiell premiär egentligen (i de lokala scrapbookingbutikerna, sen på tisdag nästa vecka kommer den ut till statoil, pressbyråtn etc.), men eftersom jag tillhör prenumeranterna (typ... kan man säga) så har jag fått tidningen lite tidigare. Det är i den här tidningen som jag kommer att rita små serier till.

Om du är en riktig pysslare av något slag rekommenderar jag tidningen skarpt (inte bara för att jag är lite delaktig av den) utan jag tycker faktiskt den är riktigt bra, den har gett mig massvis med inspiration och jag har fått en hel del nya idéer. Dessutom är den grymt snyggt gjord! Där är inte bara scrapbooking, där är lite recept och annat pyssel också.

Läs mer på Inzpiras hemsida: http://www.inzpira.se/

Såhär ser tidningen ut:


Här är serien som jag har gjort!!


Kommentarer
Postat av: Isa

Tror inte jag sagt det, men stort grattis till framgångarna! :)

2011-08-17 @ 23:16:13
URL: http://isabelleix.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du har sagt det! Men tack igen! ;D

2011-08-17 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0