Den där jävla förkylningen

Min jävla förkylning vägrar att släppa, rättare sagt, själva förkylningen är inte så farlig, men där är något i kroppen som hoppar runder känns det som. Till en början hade jag feber, när den väl försvann hade jag känningar av en bihåleinflammation och nu när jag har lyckats stoppa det så har skiten satt sig i mina öron. Jag har ont i öronen och känner att jag inte kan göra mer nu. Inte mer än att äta så mycket vitlök jag kan och stoppa vitlöksklyftor i öronen. Imorgon bitti ringer jag doktorn, för nu har jag varit sjuk konstant en vecka. Det här är inte bra. Alls. Och inte speciellt kul heller. Men jag måste lyssna på min kropp, det är inte bara till att ta en ipren och sticka iväg, inte den här gången... Fy fan.



Det var längesen jag hade öroninflammation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0