En rejäl kyla

Satans vad kallt det har blivit nu de sista dagarna! Det blev minsann ingen lång sensommar, som för några år sen då sommaren varade långt in i september. Undra hur den här vintern kommer att bli, med tanke på att det redan är minusgrader klockan åtta på kvällen? En ordentlig jacka har jag redan, jag tycker inte den är snygg men den är i alla fall varm. Usch, jag vet i alla fall vad jag ska göra när lönen kommer, köpa höst- och vinterkläder! Kanske blir det en tur till Ullared, men det får vi se. Jag har faktiskt aldrig varit där, känns som jag borde ge det en chans eftersom alla pratar gott om det. Om inte för klädernas skull så har dom Panduro Outlet, och de som känner mig vet ju hur pysslig jag är, så det kommer säkert att löna sig vilket fall som helst.

I samband med kylan känner jag även av en förkylning i kroppen, har inte en jävla lust med det, eftersom det kommer bli mycket jobb framöver. Men jag får väl göra som jag gjorde förra året, leva på verktabletter, halstabletter (zyx är asbra), näsdroppar och Echinaforcedroppar. ;)

Nu blir det en kopp te, sen blir det nog till att lägga sig tidigt idag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

följde du mitt råd eller? ;) haha!

2010-10-18 @ 16:57:45
URL: http://engelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0