Ullaredsdagen

Jodå, jag är hemkommen sen länge. Idag är det torsdag, men jag har inte riktigt haft ro till att blogga om min första upplevelse i Ullared. För att göra en kort sammanfattning så var det faktiskt kul, men det var nog mest för att jag var på bra humör och det var något nytt ställe som vi hade åkt till. Allt var kanske inte superbilligt, en del saker kan man hitta billigt i skåne också, men vissa saker var så extremt billiga så jag började undra vad alla andra butikers problem är. Nåja, jag handlade "bara" för ungefär tusen kronor, men det blev mycket saker. Tre par strumbyxor, knästrumpor, overkneestrumpor, ett spel, nail art-kit, hårfärg, hårspray, lite speglar och en och annan julklapp. Dock är inte alla julklappar färdiga, så det får bli en tur på väla idag när jag ändå är ledig.

DESSUTOM, imorgon avgör ödet om mina drömmar kommer att uppfyllas (nej, det handlar inte om bandet... trkigt nog, haha, men detta är också kul) jag avslöjar ingenting nu, utan jag återkommer imorgon. Och bilder och sånt där från ullared kommer sen... hade tänkt göra en liten film utav det. ;)

Annars idag ska jag hämta ut mitt trumskinn på Halmens, jadå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0