Rösta på mina skor!

Som de flesta vet vid det här laget, är jag helt crazy i skor. Därför kunde jag inte låta bli att vara med i Nellys skodesignstävling. Jag har gjort en hel drös och jag hoppas att ni vill rösta på dom. En del är jag riktigt supernöjd med!

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Första skon som jag gjorde. Den här är väl mest en test, men jag blev faktiskt nöjd med den.

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Här är andra skon som jag gjorde, den blev jag riktigt nöjd med!

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Här är tredje skon... Jag är en sucker för camouflage. :$

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

SNAKESKIN! Ja okej, jag tycker väl om det mesta som är mönstrat!

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Något tråkigare sko, men vafan. Tänk er den i svart blankt (fusk)skin ;)

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Lila, svart skin och zebra! Den här gillar jag skarpt, hoppas det finns fler som gör det! :)

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Ja, varför inte? Leka med färger är bland det roligaste som finns. Dom matchar inte, men det funkar ändå eftersom det är motsatsfärger. :)

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Så punkigt tjejigt det nästan vara kan bli. Jag ÄLSKAR!!!

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Färgchock nu när vi ändå håller på. Jag hade lätt sprungit runt i dom här på stan om jag hade haft dem.

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

 

Här tänkte jag lite 70-tal (inspirationen flödade sen jag såg filmen om The Runaways). En sko helt klädd i paljetter + kilklacksplatå. Vem kommer att synas mest? ;)
(om jag hade haft dom)

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

Haha, den här var mest för att fortsätta skapandet med paljetter. Den här gången i guld. Dock föredrar jag den i silver, men även den här blev lite kul.

 

Min designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min sko här!

GRRR! Sist men inte minst min tigersko! Den här rockar riktigt ordentligt tycker jag ;D

Jag är ganska säker på att jag kommer att göra fler skor. Det här var riktigt kul! Och bra blir dom också. De flesta i alla fall... Tycker jag. Hoppas ni andra också gör det :D :D :D

over and out.


Kommentarer
Postat av: Tanja

har röstat igen! Hoppas du röstar på min igen=)

2010-08-09 @ 07:17:17
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: Karolina Goes crasy-k

XD Några stycken! XD men självklart röstar jag på en fellow artist! KRAM

2010-08-11 @ 00:13:57
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0