Skohysteri

Nu är jag sån där igen, helt galen i skor. Egentligen är det bra att jag har lite större fötter, för då slipper jag köpa skor stup i kvarten. Ska jag vara helt ärlig, så tror jag att jag såfall skulle vara en sån där skomänniska, som har hela garderoben full med skor. Haha! Jag har märkt att vårens/sommarens skomode kommer vara grymt, så nu har jag hittat lite godbitar som jag är riktigt sugen på. Inte för att jag bryr mig om modet, men när det väl kommer lite häftiga och billigare kläder/skor får man ju passa på, eller hur?

  
Den första skon är jag riktigt sugen på. Den andra skon är mer ett "kanske," även den är jättesnygg, men kanske lite tråkig. För just nu är jag inne på ett par lite roligare skor. Sko nummer 2 är jag också väldigt sugen på. Så det är nummer 1 eller nummer 3 som det kanske blir. Jag gillar spännet som går runt ankeln på sko 1, därför överväger den en del... Men sko 3 är också läcker, turkos/blå ormskinnsmönster... Åh, jag vet inte! Vi får se om 2 veckor när lönen kommer. ;) tänkte att jag skulle ha något snyggare på fötterna när vi spelar på the Tivoli, jag är bara så grymt jävla trött på mina vanliga tygkänger. Usch!

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Skitsnygga skor.

Modet på skor nu är på toppen det enda som stör mig är att alla har skyhöga klackar som jag visserligen älskar, om man bara varit 10 cm kortare +suckar+

2010-01-13 @ 02:56:42
Postat av: RonJa

Ja jo, det är ju det där med längden, jag tänker också så =( men sen samtidigt... jag har mött en hel del aslånga tjejer på stan, det är nästan så jag får nackspärr, så då kan väl jag också vara sådär lång ;)

2010-01-13 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0