Fylla år?

Om 39 dagar fyller jag 21 år. Jag hade ingen större fest när jag fyllde 20. Vilket är lite tråkigt tycker jag. Men det är inte lätt heller, när jag bor ute på landet och alla andra är inne i stan. Känns jävligt off att bjuda hem folk här, för att sen åka in till stan igen och festa vidare. Nej, det där håller inte riktigt. Och tanken på att hyra lokal får mig att spy, så jävla märkvärdigt är det inte... Men menst handlar det om att det känns så förbaskat opersonligt. Och jag vill bara spy ännu mer när jag måste gå upp innan jag ens har hunnit vakna för att städa den förbannade lokalen. Nej, tack. Jag vill kunna ligga och vara bakis två dagar innan jag tar tag i saken för att röja undan skräp, burkar och annan skit. Så jävla uselt, ge mig gärna förslag om vad jag kan göra på min födelsedag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0