Allmänt en söndag

Idag ringde Mikael Sörling mig, han jobbar som recensent för bland annat Close up-Magazine. Och den tidningen känner jag självklart till, köper den lite då och då. Han ringde och gjorde en liten intervju, ingen större intervju, det var mest lite allmäna frågor om bandet, som till exempel när vi bildades, om vi har haft mycket spelningar, vad som är på gång, osv. Lite spännande, och ännu mer spännande är att vi ska vara med i Close up, jag vet dock inte när, det glömde jag fråga. Men det märker vi ju! Snart är jag rockstjärna ;)

Ni kan spana in Sörlings blogg HÄR!

Annars? Jodå, kilona rasar och jag har aldrig mått bättre. För två veckor sen valde jag att ändra mina matvanor, för jag är trött på att se ut som en uppsvälld ballong. Under dessa två veckor har jag gått ner 1.6 kg, känns rätt gött att gå ner i vikt fast jag inte motionerar ;) Men det kommer det också, känner att jag behöver bygga lite muskler. Nu tänker jag inte ligga på och pumpa på ett gym och bli någon form av butch, nej, jag tänkte mig mer lite småövningar, som situps och det där vanliga. När jag var på Camo Camp i våras gjorde vi något som kallades "BRAK," vilket är morgongympa (eller uppvärmningsgympa) som dom gör i lumpen. Det var faktiskt rätt effektivt, för att inte tala om den där hinderbanan...(!) Nåja, lite mer motion och övningar, samt minskla i vikt och mått, kommer att göra mig till årets pudding. Bara vänta och se. ;)

Veckan som kommer ska jag bo i stan, min kära mormor ska till Chile och jag får låna hennes lägenhet under tiden. Känns riktigt gött. :)

Nu ska jag vara en riktig nörd och spela lite the Sims.


Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Vad kul att allt går bra med bandet och att ni får den uppmärksamhet ni förtjänar!

2010-01-19 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0