Möjlighet till ett hem

Vet ni vad? Jag har blivit erbjuden en visning på en lägenhet i Ängelholm. Visserligen var siktet inställt på Helsingborg, men vad som helst är bra i jämförelse med den här gudförgätna hålan som jag bor i nu. Eller vänta, det är inte ens en håla, jag bor för fan på en åker i närheten av en skog! Men i alla fall, det är en liten etta, ingen aning hur den ser ut eller någonting sånt, inga bilder eller ritningar finns på hemsidan... så ja, överraskningen får bli på söndag när jag åker dit. Oooh spännade, spännande!

Jag tycks märka en klar skillnad på att det faktiskt är svårt att få lägenhet i Helsingborg, jag menar, det tog inte lång tid förräns jag har fått svar från Ängelolm, jag har "bara" sökt ungefär 5 lägenheter där, och i Helsingborg har jag nog sökt 50 och inte ens blivit erbjuden visning, det är knappt att dom har svarat på mina intresseanmälningar över huvudtaget. Nåväl, visning på söndag och jag är nog den gladaste människan på jorden just nu. Jag vet att man inte ska ta ut lyckan i förskott, men hallå, jag har inte ens blivit erbjuden en visning innan! Sen kan jag ju hoppas på att jag får den också!

Änglaholm, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0