Kisemise

Någon som vill ha en kattunge?
Det är en av våra stallkatter som har blivit helt otroligt tam. Det har både för och nackdelar... Fördelen är såklart att den inte är rädd för människor, som de andra stallkatterna vi har, nackdelen är att den förmodligen inte är så rädd för hundarna... Och våra ena hund, som råkar vara en doberman, är lite i det hysteriska laget, han kommer ha ihjäl den om han får fatt i den. :( Så finns där någon som vill ta emot denna lilla katt? Jag vill inte ha något något pris för den, bara den får ett fint hem. Det är en hona, för den som undrar. :)

 

Kommentarer
Postat av: Glidslems resterande 25 %

Fan alltså, jag hade lätt tagit hit den på internatet om jag hade fått :(

Tyvärr får vi bara ha husdjur i ett rum.

Men jag kommer höra runt med folk!



Repa på torsdag?

2009-10-19 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0