måndag och dagens bild

Idag har jag känt en miljon olika känslor. Eller ja, inte bokstavligen, men det känns så. Och när jag de stunderna är jag som mest kreativ (livet som konstnär...) jag har skrivit en hel låt, kommit på gitarriff och målat. Tänkte börja med "dagens bild" i min blogg... Mest för att jag ska ha något speciellt att göra om dagarna. Så här kommer då dagens bild:



Tråkigt bara att jag fortfarande inte kan skanna in bilderna... Inte heller redigera dem. Men men...
Här har jag då användt mig av akvarell.


Kommentarer
Postat av: Nat

Jag gillar din design riktigt mycket!^^

2009-05-04 @ 21:33:10
URL: http://natistheshit.blogg.se/
Postat av: Linda Månsnöre

Woho! Vad roligt med "Dagens bild", vi två borde kasta in alla våra rita/målagrejer och bege oss hem till min farsa över en dag+natt+ny dag. Det vore skitkul!

2009-05-05 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0