Hemma från Camo Camp

Nu har jag kommit hem. Eller ja, jag kom egentligen hem igår, men har inte orkat sätta mig vid datorn förräns nu. Förutom blåmärken, skavsår, träningsvärk och en fot som är svullen och gör ont, så mår jag bra. Det har varit både jobbigt och kul samtidigt. Det var roligt att få träffa nya människor och få nya upplevelser. Det har varit både fysiskt och psykiskt påfrestande, då hela 7 tjejer åkte hem två dagar efter att vi hade kommit dit. Jag tror INTE att lumpen är deras grej. Nog för att jag tyckte det var lite för mycket ibland och skulle tycka att min egna säng är skönare än en våningsäng som är gjord av stål, bestämde jag mig för att klara detta. Jag är envis och vet att jag kan. Vissa moment hade jag gärnat hoppat över eller tagit det lite lugnare med, men försökte hålla tempot som alla andra. Vi var ju inte tvungna att göra allt, det var trots allt frivilligt... Eller hur, sarah?



En osminkad jag i grönkläder. Jag bjuder på den.
Mer bilder och sånt kommer senare. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

F R I V I L L I G T ! :D

2009-05-26 @ 09:25:33
URL: http://engelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0