Nattens drömmar

De mest cp drömmarna inatt någonsin. Eller ja, på ett tag åtminstonde.


(Jag hade ingen bättre bild till detta inlägg, så den här fick duga. Den ser i alla fall lite... drömsk ut.)

Första Drömmen
Det var nyårsafton och jag hade jobbat med någon nånstans... Hade någon slags skyddsoverall på mig som var svart. jag hann inte byta om innan jag skulle iväg och träffa några polare på en fest. Skit i det tänkte jag, är nog inte hela världen.
Väl där är det kul och så, tills vi ska skjuta raketer. Där var en megastor raket/smällare som alla var nyfikna på. När de väl tände fyr på den gick det snett. Det sköt inte upp till hilmen, utan började fara runder vid fötterna på alla. Panik fick jag, och sprang iväg. Vilket jag inte skulle ha gjort. Såklart får jag raketen efter mig och jag förstod att detta skulle gå illa. Jag stannade och satte händerna för ansiktet för att skydda det. Sen small det. Jävlar i det. Det började brinna i overallen och jag slängde mig på marken, med händerna fortfarande täckta för ansiktet. Sedan kommer någon med en brandsläckare. Väl räddad vågade jag ta bort händerna för ansiktet och ser mig omkring. Platsen jag var på var alldeles svart. Det hade bränt allt i sin väg - även mig. Jag tog av det lilla som fanns kvar av overallen och upptäckte att jag hade en massa äckliga sår längs armar och ben. Någon sa till mig "Hade du inte haft den overallen, hade det inte funnits mycket kvar av dig."
jag kände mig lyckligt lottad, trots de variga såren längst armarna och benen. Ansiktet väl behållet, men håret var också borta, det hade brunnit upp... En del av det i alla fall.

Vad i helskotta betyder detta?

Andra drömmen
Den här är totalt fuckad, men jag drömde att jag fick värsta kärleksförklaringen av Harry Potter?? Vi satt och kramades intimt och tittade på tv. Tanken på detta får mig att skratta högt.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jättevacker bild! Jag börjar kunna PS igen och mitt projekt blev faktiskt bra. :D Ska lägga upp bilderna ifrån det på måndag.

2009-01-15 @ 21:42:47
Postat av: pirkiz

haha harry potter :D

2009-01-20 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0