Tillbaka i rampljuset

Sådärja, då fick jag glöden och glädjen tillbaka. Det är svårt att tänka glada tankar när man ligger på botten, men man kommer ju ifrån det så småningom.

Mitt största glädjeämne här i livet är mitt band, för mig är det så mycket mer värt än guld. Jag verkligen älskar det jag håller på med. Det klår verkligen allt annat... vet inte vilka ord jag ska beskriva det med men det är någon form av oförklarlig kärlek. Jag satt och tittade på livevideorna innan och blev bara gladare och gladare ju fler gånger jag tittade. Sen konstaterade jag att jag skulle behöva träna min kropp litegrann... Haha. Det får bli skärpning med det (sen hur många gånger jag har sagt det är en annan sak) för ska man stå på scen räcker det inte bara med att man är snygg, man måste vara dödssnygg. ;)

Jag börjar också komma in i systemet igen, för den här veckan får jag pengar. Snacka om att jag är glad! Äntligen kan jag börja göra saker igen. Jag lever! JAG LEVER!

Se upp världen för här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0