hjärtekortet

Jaha, då var man här igen. Idag när jag kom hit och satte mig vid min plats, upptäcker jag något som ser ut att vara ett visikort. En bild på två hjärtan och så står där "Själva livet är ett mirakel." Så sött då.
Och så vänder jag på kortet och där bak står ett telefonnummer. Bara ett jäkla telefonnummer! Inget namn eller så. Vad är detta? Är det om något jobb från jobbcoacherna? Väldigt märkligt att det skulle vara på ett just sånt visitkort (det kunde lika gärna ha varit ett kort på alla-hjärtans-dag) och dessutom inget namn. Dom har inte sagt något heller så jag tror inte att det är från dom. Men vart kommer den ifrån då? Är det någon som har lagt den där tillfälligt eller är det något miffo som försöker ragga på mig? Jag har försökt kolla numret på hitta.se och på eniro, men det finns med där. Och tanken på att ringa upp får mig att rysa, jag gör det bara inte.

Jag har nog försökt undersöka hela kortet innan och utantill. Jag har kollat företagets hemsida (något tryckeriförlag i Klippan) och försökt kolla upp illustratörens namn. Men jag hittar ingenting som skulle vara relaterat till telefonnumret.

Märkligt...

Nu har jag ingen kamera att fotografera spektaklet med, så det blev en "ungefär-bild" i photoshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0