What's new?

Vad har hänt nu senast i mitt liv då? (Det bästa med bloggar är att man kan vara hur egoistisk som helst, ha ha)

Jag och min kära mor var iväg idag och hämtade en ny möbel till mitt rum. Korkade som vi är glömde vi lägga något skydd under möblen (i det här fallet en stereobänk) så där blev lite repor, för den kasade runt i släpet... Skitsamma, det är punk! Äntligen kommer jag få lite förvaring och en ordentlog plats där tv, DVD-spalare och där cd-spelaren får plats. Och lite till. Och nu när jag ändå är igång, satt jag nyss och kollade på Roomservice på kanal5. I dagens program var Dregen med och inredde ett vardagsrum. FYFAN vad fint! Min inspiration är hög och ikväll/inatt ska jag möblera om i mitt rum. (Det bästa med att bo på landet är att man kan ha vilken dygnsrytm som helst, utan att grannarna störs... Hm ja, det var väl det enda positiva) Och på det hela tänka jag slänga in lite kuddar på mitt rum så att mysfaktorn blir större. Oooh, jag längtar! Jag slänger upp lite bilder sen när jag har gjort klart allting. :)


Och så har mammas dator gått åt helvete (igen) och någon header till min blogg lär väl dröja ett tag till...


Sen så är jag så förbannat trött på arbetsförmedlingen så att jag vill kräka. Men vad ska man göra? Tips någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0