Valborg?

Vaknade imorse av att jag inte ville alls. Ingen lust. Och då går det inte. Det där lilla som fanns inom mig, som störde sig på att alla alltid ska envisas om att åka till Danmark på Valborg, har nog startat det hela. Jag ville inte från början. Så varför ska jag då ens följa med? Kanske om jag hade varit i annan sinnestämning, men just nu måste jag bara ta en paus och ha en stund för mig själv. Sånt som händer. Men varför är jag sån? Ingen aning, och det är väl inte någon annan heller som kan svara på det. Men jag har nog fått ett bättre humör senare ikväll, och tanken på att få stanna kvar i Sverige gör mig lite gladare. (Vad är det som är så hemskt med Danmark?) Jag har helt enkelt en underlig känsla i kroppen.

Nåja, glad valborg...

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag tänker som sagt inte ens fira valborg förrens jag bor i Skåne igen..

Men glad valborg på dig med.

2009-04-30 @ 17:35:49
URL: http://sob.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0